Omni Modo - eksperci w dziedzinie ochrony danych osobowych

RODO w marketingu i e-commerce


Zapisz się na wybrany termin
17
listopada 2021 r.
godz. 10:00 - 15:00
Miejsce: szkolenie online
Prowadzący: adw. Martyna Gosz, r. pr. Tomasz Osiej

Cena 390 zł + 23% VAT
16
grudnia 2021 r.
godz. 10:00-15:00
Miejsce: szkolenie online
Prowadzący: adw. Martyna Gosz, r. pr. Tomasz Osiej

Cena 390 zł + 23% VAT
Opis szkolenia

Szkolenie online!  Przystępnie, merytorycznie, wygodnie!

By umożliwić poszerzanie wiedzy i wymianę doświadczeń w formie spotkania zdalnego – zapraszamy na szkolenie RODO W MARKETINGU I E-COMMERCE, które prowadzone jest:

  • na żywo (przez dwóch prowadzących) w interaktywnej formule,
  • uwzględniającej ćwiczenia,
  • i zadawanie pytań przez uczestników.

NA SZKOLENIU UCZESTNICY:

  • Dowiedzą się, jak prowadzić działalność marketingową zgodnie z RODO i przepisami szczególnymi,
  • Usłyszą, jak sprawnie wdrożyć właściwe rozwiązania w organizacji,
  • Dowiedzą się, jak zgodnie z prawem, a jednocześnie skutecznie, zbudować bazę marketingową swojej firmy,
  • Poznają prawne ramy prowadzenia działalności e-commerce z uwzględnieniem praw konsumentów,
  • Dowiedzą się w jakich obszarach działań prowadzonych w Internecie należy identyfikować główne ryzyka prawne,
  • Poznają zasady prawidłowej konstrukcji zgód marketingowych (e-mail marketing, telemarketing).

W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzymuje:

  • certyfikat poświadczający udział w szkoleniu,
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej,

Cena: 390 zł + 23% VAT

Plan szkolenia:

1. Przetwarzanie danych w działalności marketingowej
a. Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych w marketingu – zgoda, uzasadniony interes, umowa;
b. Regulacje szczególne – Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Prawo Telekomunikacyjne;
c. Obowiązek informacyjny;
d. Role w procesie przetwarzania danych:
• Reklamodawca;
• Organizator Konkursu;;
• Agencja marketingowa;
• Administrator fanpage’a.
2. Wybrane działania marketingowe
a. Przetwarzanie danych w celach promocyjnych:
• Konkurs;
• Loteria;
• Program lojalnościowy;
b. Badanie satysfakcji klienta;
c. Marketing podmiotów trzecich i udostępnienie danych osobowych w celach marketingowych;
d. Newsletter;
e. Zapłata danymi osobowymi;
3. Bazy marketingowe
a. Budowa legalnej bazy marketingowej;
b. Zewnętrzne bazy danych – bazy powszechnie dostępne (KRS, CEIDG, media społecznościowe, inne źródła);
c. Kupowanie baz marketingowych i ryzyka prawne z tym związane.

Zakończenie i pytania.

Prowadzący:

Martyna Gosz

Martyna Gosz

Adwokatka, absolwentka prawa Wydziale Prawa i Administracji i Ekonomii Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, a także Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie na kierunku „Prawo Nowoczesnych Technologii”.
Specjalizuje się w zakresie ochrony danych osobowych, prawie nowych technologii, e-Commerce, a także prawie ubezpieczeń i prawie karnym. Pełniła także funkcję IODO w sektorze finansowym i ubezpieczeniowym. Od czasów studenckich angażuje się w wolontariat prawniczy (inicjatywy pro bono).
W Omni Modo zajmuje się obsługą podmiotów prywatnych z branży motoryzacyjnej i kosmetycznej oraz podmiotów publicznych. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu całościowych audytów oraz wdrożeń z RODO, a także bieżącym doradztwie w zakresie przetwarzania danych osobowych.

Tomasz Osiej

Tomasz Osiej

Radca Prawny, Europejski Rzecznik Patentowy, Partner zarządzający w kancelarii Osiej i Partnerzy, ekspert z zakresu ochrony danych osobowych, własności przemysłowej oraz prawa nowych technologii, a także Wiceprezes Związku Firm Ochrony Danych Osobowych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Instytutu Prawa Własności Intelektualnej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Autor licznych publikacji oraz książek, w tym m.in. „RODO w 15 krokach – Praktyczny Poradnik dla Przedsiębiorców”, „Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. Wybrane zagadnienia” (współredaktor dr Maciej Kawecki). Audytor, prelegent na licznych konferencjach, występujący jako ekspert z zakresu ochrony danych w mediach. Wykładowca na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Jak wygląda szkolenie zdalne?

  • Zgłoszenia na szkolenie można dokonać poprzez formularz na stronie „Zapisz się na szkolenie”

lub wysyłając je na adres: szkolenia@omnimodo.com.pl

  • Na 3 dni przed szkoleniem na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail, otrzymasz dane do zapłaty z prośbą o jej uiszczenie.
  • Po dokonaniu wpłaty otrzymasz wiadomość z  zaproszeniem na szkolenie wraz  z unikalnym linkiem do platformy.
  • W dniu szkolenia logujesz się do platformy z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu (komputer, tablet lub telefon).
  • W trakcie szkolenia widać ekran prowadzącego oraz jego samego.
  • Możesz zadawać pytania trenerowi.
  • Materiały otrzymasz w formacie PDF wraz z certyfikatem.
  • Po zakończeniu szkolenia, nie ma możliwości jego ponownego odtworzenia.

Co jest potrzebne od strony technicznej?

  • Komputer z przeglądarką internetową (Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Microsoft Edge, Opera) lub tablet lub telefon z przeglądarką.
  • Można, ale nie trzeba używać podczas szkolenia wbudowanej kamery lub kamery internetowej, mikrofonu, zestawu słuchawkowego lub podłączonych głośników.

Na wszelkie pytania w sprawie szkoleń odpowiemy pod numerami  telefonów:

(22) 616 25 70,  + 48 502 109 114  lub drogą mailową: szkolenia@omnimodo.com.pl

ZAPRASZAMY!

Materiały do szkolenia


Na wszelkie pytania dotyczące szkoleń odpowiemy pod numerami telefonów:
(22) 616 25 70
+48 502 109 114
lub drogą mailową:
szkolenia@omnimodo.com.pl

Szkolenia po angielsku