Eksperci w dziedzinie ochrony danych osobowych

Nauczymy Cię jak postępować z danymi osobowymi zgodnie z prawem

Akademia IOD. 5-dniowe szkolenie dla IOD.

9

września 2022r.

godz. 10.00 – 16.00

Miejsce: szkolenie online

Prowadzący: Tomasz Osiej,

Michał Czarnecki, Arkadiusz Rzycki…

Cena 2100 zł

+ 23% VAT

KURS IOD online to ponad 30 godzin merytorycznych wykładów, ćwiczeń i warsztatów.

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej

Każdy moduł tematyczny zaczyna się od przekazania pewnej dawki wiedzy teoretycznej, po czym zaprasza się uczestników do ćwiczeń, które mają na celu przełożenie teorii na praktykę. Przekazywanie wiedzy popartej  przykładami, study case’ami i ćwiczeniami sprawia, że nasze szkolenie na długo pozostaje w pamięci.

Termin:

START: 9.09.2022 (łącznie 5 kolejnych piątków tj. 9.09.2022, 16.09.2022, 23.09.2022, 30.09.2022, 7.10.2022)

 

Korzyści ze szkolenia:

Nowe kompetencje i umiejętności

Praktyczne rozwiązania gotowe do wdrożenia

Możliwość zadawania pytań w trakcie i po szkoleniu

Certyfikat uczestnictwa

Celem szkolenia jest przekazanie kompleksowej wiedzy niezbędnej przyszłym Inspektorom Ochrony Danych w pełnieniu swojej funkcji, obejmującej w szczególności:

  • nowe przepisy, ich praktyczną realizację, a także prezentację stanowisk doktryny i orzecznictwa;
  • analizę ryzyka;
  • środki organizacyjnie i techniczne zapewniające bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych;
  • praktyczne aspekty wdrażania zmian w organizacji.

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • wszystkich tych, którzy zainteresowani są pełnieniem funkcji Inspektorów Ochrony Danych i chcą zdobyć, poszerzyć lub ugruntować swoją wiedzę;
  • wszystkich osób, które w swoich działaniach służbowych obejmują wsparcie Inspektorów Ochrony Danych;
  • osób pełniących w przeszłości funkcje Administratorów Bezpieczeństwa Informacji.

Szkolenie kończy się  egzaminem w postaci testu wielokrotnego wyboru oraz pytań otwartych. Wyniki testy są omówione podczas szkolenia.

Uczestnicy otrzymają:

  • certyfikat znajomości przepisów RODO w zakresie wymaganym do pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych ( po pozytywnym zdaniu egzaminu),
  • certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu,
  • materiały szkoleniowe,
  • dostęp do e-learningu RODO na 1 m-c,
  • Prasówkę tj. najważniejsze informacje ze świata ochrony danych osobowych przesyłaną regularnie przez 3-miesiące,
  • możliwość skorzystania 1h indywidualnej konsultacji po szkoleniu,
  • wzory dokumentów.

Dzień I - 9 września

Blok I

Ramy prawne ochrony danych osobowych

  • Założenia unijnej reformy ochrony danych osobowych i jej wpływ na ustawodawstwo krajowe;
  • Zmiana kultury ochrony danych;
  • Podejście oparte na ryzyku;
  • Zasada rozliczalności;
  • Podejście proaktywne i prewencyjne;
  • Zasady odpowiedzialności za przetwarzanie danych.

Blok II

Kluczowe pojęcia, instytucje i narzędzia

  • Przegląd definicji na gruncie RODO;
  • Zasady i podstawy przetwarzania danych;
  • Status administratora i podmiotu przetwarzającego;
  • Współadministratorzy danych osobowych;
  • Organizacyjne i techniczne środki bezpieczeństwa, dokumentacja - polityki i procedury;
  • Certyfikacja i zatwierdzone kodeksy postępowania.

Blok III

Prawa i obowiązki na gruncie RODO

  • Obowiązki informacyjne;
  • Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”);
  • Prawo do ograniczenia przetwarzania;
  • Prawo do przenoszenia danych;
  • Prawo do sprzeciwu oraz niepodlegania profilowaniu;
  • Prawo do żądania kopii danych;

Inspektor Ochrony Danych

  • Przesłanki wyznaczenia Inspektora Ochrony Danych (IOD);
  • Warunki wykonywania przez IOD zadań- status, miejsce w strukturze, gwarancje, konflikt interesów;
  • Zadania IOD.

Obowiązki Administratora i podmiotu przetwarzającego

Dzień II - 16 września

Blok IV

Wybrane zagadnienia z praktyki IOD

  • Pliki cookies
  • Transfery danych do państw trzecich
  • Przetwarzanie danych kadrowych
  • Sygnaliści
  • Ochrona danych a sztuczna inteligencja i big data
  • Odpowiedzialność cywilna, karna oraz administracyjne kary pieniężne.
  • Bezpieczne przetwarzanie danych osobowych

Blok V

Organ nadzoru

  • Kompetencje Prezesa UODO
  • Kluczowe wymogi w oparciu o decyzje Prezesa UODO
  • Kontrole i postępowania w sprawie naruszenia przepisów

Blok VI

Wdrażanie RODO w organizacji

  • Ocena procesów przetwarzania danych;
  • Identyfikacja i priorytetyzacja zadań;
  • Określenie harmonogramu.

Dzień III - 23 września

Blok VII

System zarządzania ochrona danych - warsztaty cz. I

Uczestnicy otrzymają wzory dokumentów i polityk, do uzupełnienia i implementacji w swojej codziennej pracy.

  • Polityka ODO – cel i zakres polityki          
  • Prowadzenie Rejestrów: czynności/ kategorii czynności; ryzyka; incydentów i naruszeń;
  • Organizacja i zarządzanie Realizacją praw osób, których dane dotyczą
  • Zarządzanie retencją danych osobowych
  • Wybór podmiotu przetwarzającego dane osobowe - powierzenie danych
  • Uwzględnianie ochrony danych w fazie projektowania oraz domyślna ochrona danych – privacy by design, privacy by default.

Dzień IV - 30 września

BLOK VIII

System zarządzania ochrona danych - warsztaty cz. II

  • Ocena skutków dla ochrony danych – data protection impact assesment DPIA
  • Przeprowadzenie analizy ryzyka
  • Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa skutkującymi naruszeniem ochrony danych osobowych.
  • Notyfikacja naruszeń ochrony danych osobowych
  • Audyty i przeglądy systemu zarządzania ochroną danych osobowych w organizacji.

Dzień V - 7 października 

Blok XII

Techniki negocjacji

  • Podstawowe metody wywierania wpływu na rozmówców.
  • Chwyty erystyczne oraz techniki retoryczne i ich zastosowanie w negocjacjach.
  • Umiejętność stawiania pytań, wyjaśniania, ogniskowania, przejmowania inicjatywy.

Czym jest sukces w sytuacji negocjacyjnej? Kiedy negocjacje kończą się sukcesem?

Negocjator

  • Analiza indywidualnego stylu rozwiązywania konfliktów.
  • Wypracowanie własnej strategii negocjacyjnej.

Impas – metody przełamywania impasu i zamykania dyskusji, ustępowanie i uzyskiwanie ustępstw.

Negocjacje

  • Planowanie komunikacji w negocjacjach.
  • Określenie przedmiotu negocjacji.
  • Ustalenie stanu faktycznego – obiektywne kryteria w negocjacjach.
  • Definiowanie problemów i ustalenie stanowiska.
  • BATNA

Negocjacje vs. mediacje. Kiedy należy posiłkować się zewnętrznym mediatorem?

Komunikacja neutralna dla odbiorcy i nadawcy – odróżnienie faktów od ocen, zasady komunikacji indywidualnej.

Sytuacje konfliktowe – zarządzanie konfliktem (aspekty racjonalne vs. emocjonalne, komunikacja faktograficzna).

Ćwiczenia warsztatowe.

Egzamin teoretyczny kończący 5-dniowe szkolenie.

Szkolenie kończy się 40-minutowym egzaminem pisemnym. Jest to test wielokrotnego wyboru oraz pytania otwarte.

Przystąpienie do egzaminu jest fakultatywne, ale polecamy weryfikację zdobytej, podczas szkolenia, wiedzy.

Egzamin będzie oceniany w godzinach trwania szkolenia i każdy uczestnik otrzyma informację o zdobytej punktacji. Na zakończenie szkolenia pytania egzaminacyjne zostaną omówione wraz z poprawnymi odpowiedziami.

Tomasz Osiej

Radca Prawny, Europejski Rzecznik Patentowy, Partner zarządzający w kancelarii Osiej i Partnerzy, ekspert z zakresu ochrony danych osobowych, własności przemysłowej oraz prawa nowych technologii. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Instytutu Prawa Własności Intelektualnej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Autor licznych publikacji oraz książek, w tym m.in. „RODO w 15 krokach – Praktyczny Poradnik dla Przedsiębiorców”, „Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. Wybrane zagadnienia” (współredaktor dr Maciej Kawecki). Audytor, prelegent na licznych konferencjach, występujący jako ekspert z zakresu ochrony danych w mediach. Wykładowca na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Jagiellońskim.

dr Michał Czarnecki

Doktor nauk prawnych, absolwent prawa, a także filozofii na Uniwersytecie Kardynała Stefana  Wyszyńskiego w Warszawie. Partner w kancelarii Osiej i Partnerzy (kancelariaosiej.pl). Autor licznych publikacji i artykułów w prasie fachowej, w tym m.in.  „RODO w 15 krokach. Praktyczny poradnik dla przedsiębiorców”. Wykładowca na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Jagiellońskim.

W latach 2015-2017 pracownik Departamentu Orzecznictwa, Legislacji i Skarg w Biurze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, gdzie zajmował się przygotowaniem opracowań i analiz z zakresu ochrony danych osobowych, a także prowadzeniem postępowań administracyjnych w tym obszarze. Oprócz prawa ochrony danych osobowych, specjalizuje się również w prawie administracyjnym oraz gospodarczym.

W Omni Modo odpowiedzialny za przeprowadzanie audytów zgodności z RODO, analizy ryzyka oraz prowadzenie szkoleń. Zajmuje się obsługą międzynarodowych podmiotów m. in. jednej z największych agencji zatrudnienia. Ponadto, wspomaga przedsiębiorców w pełnieniu funkcji IOD. W obszarze jego szczególnych zainteresowań leży tematyka ochrony danych w zatrudnieniu.

Arkadiusz Rzycki

Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku „Zarządzanie procesowe”. Audytor wiodący ISO/IEC 27001, audytor wewnętrzny ISO 9001. Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących bezpieczeństwa informacji, wymogów techniczno-organizacyjnych wynikających z przepisów RODO w zakresie bezpieczeństwa oraz przetwarzania danych osobowych, analizy ryzyka, zarządzania procesami i projektami. Doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowej instytucji finansowej. Od 2016 roku związany z Omni Modo.  Posiada długoletnie doświadczenie w zakresie zarządzania, realizacji projektów (w tym zapewniających zgodność z obowiązującymi przepisami prawa).  Przeprowadza audyty, szkolenia, opracowuje i wdraża dokumentację niezbędną do osiągnięcia celów realizowanych procesów, zgodności z wymogami organizacji, wdrażanych systemów zarządzania, jak również przepisów prawa.

Daniel Niwiński

Absolwent SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego w Warszawie na kierunku Prawo, Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (ISO 27001), student wydziału Informatyki w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie. W swojej pracy zawodowej specjalizuje się w zagadnieniach związanych z bezpieczeństwem informacji, cybersecurity oraz ochroną danych osobowych. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w spółce z branży IT, w której zbudował od podstaw dział bezpieczeństwa informacji. Przez lata współprowadził również spółkę z branży handlu zagranicznego, aktywnie wspierając Zarząd zarówno w aspektach biznesowych jak i prawnych. W okresie studiów aktywnie wspierał działalność uczelni jako członek studenckiej poradni prawnej. Od 2019 roku współpracuje z Omni Modo w zakresie audytów bezpieczeństwa informacji, audytów ochrony danych osobowych oraz opracowywania i wdrażania procedur bezpieczeństwa.

Joanna Czarnecka

Prawnik, specjalizuje się w prawie pracy i prawie ochrony danych osobowych. Mediator i negocjator sądowy. Wspiera procesy wdrożenia RODO w podmiotach sektora prywatnego i publicznego.

Przeprowadza audyty, opracowuje procedury ochrony danych osobowych oraz koordynuje ich wdrożenie.

Specjalizuje się w zarządzaniu procesami realizowanymi w obrębie jednostek organizacyjnych, dostosowywaniu procesów do wymogów prawnych i zmian w przepisach, zarządzaniu zespołem pracowników, realizacji projektów związanych ze zmianami struktury organizacji i zmianami w procesach.

 

 

 

 

 

  • Zgłoszenia na szkolenie można dokonać poprzez formularz „Zapisz się na szkolenie”

lub wysyłając je na adres: szkolenia@omnimodo.com.pl

  • Na 3 dni przed szkoleniem na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail, otrzymasz dane do zapłaty z prośbą o jej uiszczenie.
  • Po dokonaniu wpłaty otrzymasz wiadomość z  zaproszeniem na szkolenie wraz  z unikalnym linkiem do platformy.
  • W dniu szkolenia logujesz się do platformy z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu (komputer, tablet lub telefon).
  • W trakcie szkolenia widać ekran prowadzącego oraz jego samego.
  • Możesz zadawać pytania trenerowi.
  • Materiały otrzymasz w formacie PDF wraz z certyfikatem potwierdzającym udział w szkoleniu.
  • Po zakończeniu szkolenia, nie ma możliwości jego ponownego odtworzenia.

W ramach szkolenia każdy uczestnik otrzymuje:

Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej

Certyfikat poświadczający udział w szkoleniu

Wsparcie merytoryczne po szkoleniu

Na wszelkie pytania dotyczące szkoleń odpowiemy pod numerami telefonów:
(22) 616 25 70 oraz +48 502 109 114
lub drogą mailową: szkolenia@omnimodo.com.pl

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Zaufali nam

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter gdpr.pl, aby otrzymywać najświeższe informacje, opinie i rozstrzygnięcia ze świata RODO.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą lub realizacją swojego projektu, napisz do nas wiadomość!

© Copyright 2021 Omni Modo. Wszelkie prawa zastrzeżone | Wykonanie: Agencja Portal

Formularz zapisu na szkolenie

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.
Dane Uczestników
Skąd dowiedziałeś się o szkoleniu?
Wybierz datę szkolenia
Razem do zapłaty:
Uwagi:

Warunki uczestnictwa i rezygnacji ze szkolenia

Warunki uczestnictwa

1. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu on-line jest wypełnienie i wysłanie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.omnimodo.com.pl.
2. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia, Uczestnik jest zobowiązany do wpłacenia wskazanej przez Organizatora kwoty.
3. Domyślnym kanałem płatności jest przelew bankowy.
4. Wszelkie dane niezbędne do dokonania płatności Organizator prześle na adres poczty elektronicznej podany w formularzu zgłoszenia z prośbą o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres: szkolenia@omnimodo.cpm.pl.
5. W przypadku braku zaksięgowanej wpłaty na rachunku bankowym w terminie określonym przez Organizatora, zgłoszenie Uczestnika zostaje anulowane.
6. W przypadku opłacenia udziału w szkoleniu i nie wzięcia w nim udziału, wpłata nie jest zwracana.
7. Uczestnik otrzyma link do logowania przesłany na adres wskazany na formularzu zgłoszenia na 1 dzień przed planowaną datą szkolenia.

Omni Modo zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn niezależnych.

Warunki i zasady rezygnacji

Rezygnacja z udziału w szkoleniu powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 2 dni przed szkoleniem.

Administrator danych osobowych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Omni Modo z siedzibą w Warszawie (03-937) przy ul. Zwycięzców 45/29. Pani/Pana dane będą wykorzystywane w celu zawarcia i wykonania umowy, której przedmiotem jest szkolenie, a także – w przypadku wyrażenia stosownych zgód - w celach marketingowych Administratora. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wyrażenia sprzeciwu i wycofania zgody oraz prawo do przenoszenia danych. Czytaj więcej

Administrator danych osobowych

Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Omni Modo z siedzibą w Warszawie (03-937) przy ul. Zwycięzców 45/29.

W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy Pani/Pana dane?

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych następuje w celu zawarcia i wykonania umowy, której przedmiotem jest szkolenie, wypełnienia obowiązków nałożonych na Administratora przez prawo, a także dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami powstałych z umowy.

Jeśli ma Pani/Pan jakiekolwiek pytania odnośnie przetwarzania przez nas danych, czy praw jakie Pani/Panu w związku z tym przysługują, proszę o przesłanie maila na adres rodo@omnimodo.com.pl

Podstawą prawną przetwarzania przez nas Pani/Pana danych osobowych jest niezbędność do zawarcia i wykonania umowy (tj. art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., dalej: „RODO”).

Podstawę prawną przetwarzania przez nas Pani/Pana danych osobowych jest także prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na zabezpieczeniu informacji w tym dowodów na wypadek konieczności dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami skierowanymi przeciwko nam, a powstałymi z łączącej nas umowy.

Podstawę prawną przetwarzania przez na Pani/Pana danych osobowych jest ponadto prawny obowiązek nałożony przez przepisy szczególne (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) polegający na konieczności spełnienia wymagań prawa podatkowego.

Dane będą przekazane wyłącznie do podmiotów świadczących na naszą rzecz usługi wsparcia w tym usługi księgowe, kadrowe oraz IT, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z nami i wyłącznie zgodnie z naszymi poleceniami. Poza wymienionymi podmiotami Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione wyłącznie na żądanie podmiotów upoważnionych do tego na podstawie przepisów prawa.

Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, które mogą powstać z łączącej nas umowy. Dokumenty księgowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa podatkowego. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy, a konsekwencją ich niepodania jest brak możliwości jej zawarcia.

Jakie przysługują Pani/Panu prawa w związku z przetwarzaniem przez nas danych?

Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, ograniczenia ich przetwarzania.

Ma Pani/Pan prawo do zgłoszenia sprzeciwu.

W celu realizacji jednego ze swoich praw proszę skontaktować się z nami korzystając z podanego wyżej adresu mailowego.

Bezpieczeństwo Pani/Pana danych jest dla nas priorytetem, jeśli jednak uznasz, że przetwarzając dane naruszamy przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Omni Modo podanych powyżej danych osobowych w celach marketingowych poprzez przesyłanie na udostępniony adres poczty elektronicznej informacji handlowej kierowanej do mnie przez Omni Modo.

Michał Rygiel

Prawnik, Specjalista ds. Ochrony Danych Osobowych

Adwokat. Ochroną danych osobowych i prawem nowych technologii zajmuje się od kilku lat.  Doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach z branży IT oraz zajmujących się konsultingiem i doradztwem prawym w tym zakresie. Posiada również doświadczenie w obsłudze korporacyjnej w zakresie compliance ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień ochrony danych osobowych oraz ładu korporacyjnego.

Marta Krawczyk

Prawnik, Specjalista ds. Ochrony Danych Osobowych

Prawnik, absolwentka Wydziału Prawa, Prawa Kanonicznego i Administracji Katolickiego Uniwersytetu Jana Pawła II w Lublinie. Wiedzę pogłębiała m.in. podczas studiów podyplomowych Wykonywania funkcji Inspektora Ochrony Danych (INP PAN w Warszawie).

Od lat zajmuje się sprawami z zakresu prawa nowych technologii w szczególności prawem ochrony danych osobowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Urzędzie Ochrony Danych Osobowych oraz Parlamencie Europejskim.

W Omni Modo zajmuje się obsługą podmiotów prywatnych z branży produkcyjnej oraz podmiotów publicznych. Ponadto, wspomaga IOD w pełnieniu funkcji. W obszarze jej szczególnych zainteresowań leży tematyka ochrony danych przy przetwarzaniu transgranicznym oraz transferu danych do państwa trzecich.

Karol Kozieł

Radca prawny, Specjalista ds. Ochrony Danych Osobowych

Radca prawny wpisany na listę radców prawnych prowadzoną przez Radę Okręgowej Izby Radców Prawnych w Kielcach, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Wiedzę  pogłębiał podczas studiów podyplomowych Prawo Nowoczesnych Technologii (INP PAN w Warszawie) oraz Nowoczesne Usługi Biznesowe (UTH w Radomiu). Ukończył programy Summer Law School on Intellectual Property Law oraz Summer Law School on Business Law organizowane przez University of Minho w Bradze.

Specjalizuje się w prawie e-commerce, ochronie konsumentów oraz  prawie ochrony danych osobowych. Doświadczenie zdobywał współtworząc i kierując działem prawnym wiodącego polskiego portalu internetowego z branży turystycznej oraz podczas pracy w kancelarii wyspecjalizowanej w prawie nowych technologii.  Autor publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu ochrony danych osobowych w tym  „Komentarza do Ustawy z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych” (współautorstwo i redakcja).  Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie.

Martyna Gosz

Adwokatka, Specjalistka ds. Ochrony Danych Osobowych

Adwokatka, absolwentka prawa Wydziale Prawa i Administracji i Ekonomii Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, a także Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie na kierunku „Prawo Nowoczesnych Technologii”.
Specjalizuje się w zakresie ochrony danych osobowych, prawie nowych technologii, e-Commerce, a także prawie ubezpieczeń i prawie karnym. Pełniła także funkcję IODO w sektorze finansowym i ubezpieczeniowym. Od czasów studenckich angażuje się w wolontariat prawniczy (inicjatywy pro bono).
W Omni Modo zajmuje się obsługą podmiotów prywatnych z branży motoryzacyjnej i kosmetycznej oraz podmiotów publicznych. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu całościowych audytów oraz wdrożeń z RODO, a także bieżącym doradztwie w zakresie przetwarzania danych osobowych.

Daniel Niwiński

Prawnik, Specjalista ds. Bezpieczeństwa Informacji

Absolwent SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego w Warszawie na kierunku Prawo, Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (ISO 27001), student wydziału Informatyki w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie. W swojej pracy zawodowej specjalizuje się w zagadnieniach związanych z bezpieczeństwem informacji, cybersecurity oraz ochroną danych osobowych. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w spółce z branży IT, w której zbudował od podstaw dział bezpieczeństwa informacji. Przez lata współprowadził również spółkę z branży handlu zagranicznego, aktywnie wspierając Zarząd zarówno w aspektach biznesowych jak i prawnych. W okresie studiów aktywnie wspierał działalność uczelni jako członek studenckiej poradni prawnej. Od 2019 roku współpracuje z Omni Modo w zakresie audytów bezpieczeństwa informacji, audytów ochrony danych osobowych oraz opracowywania i wdrażania procedur bezpieczeństwa.

Arkadiusz Rzycki

Project Manager

Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku „Zarządzanie procesowe”. Audytor wiodący ISO/IEC 27001, audytor wewnętrzny ISO 9001. Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących bezpieczeństwa informacji, wymogów techniczno-organizacyjnych wynikających z przepisów RODO w zakresie bezpieczeństwa oraz przetwarzania danych osobowych, analizy ryzyka, zarządzania procesami i projektami. Doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowej instytucji finansowej. Od 2016 roku związany z Omni Modo.  Posiada długoletnie doświadczenie w zakresie zarządzania, realizacji projektów (w tym zapewniających zgodność z obowiązującymi przepisami prawa).  Przeprowadza audyty, szkolenia, opracowuje i wdraża dokumentację niezbędną do osiągnięcia celów realizowanych procesów, zgodności z wymogami organizacji, wdrażanych systemów zarządzania, jak również przepisów prawa.

Wojciech Habrowski

Radca prawny, Specjalista ds. Ochrony Danych Osobowych

Radca prawny, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

Zajmuje się sprawami z zakresu prawa ochrony danych osobowych, szeroko pojętego prawa cywilnego, w szczególności prawa zobowiązań, prawa gospodarczego oraz prawa pracy. Doświadczenie zawodowe zdobywał w renomowanych kancelariach radców prawnych, a także w kancelarii notarialnej.

W Omni Modo, do jego obowiązków należy bieżące doradztwo na rzecz klientów, wsparcie IOD, przeprowadzanie audytów zgodności z RODO oraz szkoleń. Odpowiada m.in. za obsługę klientów z branży energetycznej .